Dogumdan da önemlisi…

5e0a0029

Tabiki hamile foto çekimi :)))  Bak hersey gecip gidecek fotolar bize hatıra kalacak dediydim kocaya.

– ”Ben senin fotolarını çekerim” dedi.

– ı ıh mümkün diil!!

– neden???

– Çünkü fotolarda sende olcan ( şirin ve minnoş bir gülümseme ile)

– Hamile fotosunda benim ne işim var?

– Olcan işteeee!!!… (İkna olayında burdan sonrası tamamen size kalmış artık, o koca göbeğinizle kocanızı nasıl ikna edersiniz bilemem)

Neyse evimiz Allahtan foto çekimine çok müsait bir kaç mekana çok yakın 🙂

(Atatürk arboretumu, belgrad ormanı, Rumeli feneri, Rumeli kavagı ve Uzunya ( ki düğün fotoları burda çekildi, muhtesem ötesii!!)

  1. İlk durak Rumeli feneri, balıkçı barınagı…

 

hamile-foto-1
Şakacı kocam benim!!!
hamile-foto-4
Anne dedigin üsümez!!

 

rumeli kavagı
#baba dedigin 🙂

 

Komşumuzda hamile, onu da gaza getirip kocasıyla birlikte yanımıza alıyoruz ki ikimizinde fotosu çekilebilsin … ve daha binlerce foto cekildi, ama istenilen ışık, kare, poz herneyse yakalanamadı. Hamilelik nazı deniyor buna galiba..

2. durak belgrad ormanı/ arboretum yolu 🙂

Burası sonbaharda pek güzel..

hmmmm güzel yani ama tam istediğim  gibi olmadı galiba…

40. haftaya girdik. Bizim kızın hala gelesi yok, normal doğum olacağı için normal normal bekliyoruz 🙂 NST lerde sancıdan eser yok, ben son haftalarda eş dost düğünlerinde göbek atıyorum ki bizimki yola düşsün… yok anacım gelen giden yok 🙂

veee doğuma iki gün kala diyoruz ki e bizzim doğumdaki fotoları kim çekecek?? Koca yine hevesli,  ben tabiki diye atlıyoor.. hoop yavaş gel canım, senin birinci vazifen eşinin elini tutmak, alnının terini silmek vs vs…

son durak fotografcımız Pemra Yüce’nin stüdyosu..

5e0a9923
ooww bu göbek benim mi?
5e0a9959
anne oteli / herşey dahil
5e0a9958
baba olmak ne kolaayy
5e0a9944
topu yuttum!!!
5e0a9857
göbeğim yokmuş gibi çek kanka
5e0a0023
o fotodaki benim göbeğimde canım!! ve o kadar minik de değil!!!
5e0a0007
Kalbini çaldık canım 🙂 o artık kızınla benimmm!!!
5e0a9997
T shirt’ün altından göbeği gözüken amcalar gibiyim!!! ups

Doğumda bizimle olacak olan fotografcımız canımcım Pemrâ’ya doğum öncesi hamile fotolarını da cektiriyoruz tabiki ve bu sefer tamam!! Işık, poz, kare, koca (!) hepsi tamam oluveriyor… Herkes mutlu :)))

Bir hamile mutluysa , gerisi teferruattır. Siz siz olun hamileyken mutlu olun… O göbek kordonu muymuş neymiş, sadece vitaminler filan değil, ordan mutluluk heyecan stres hepsi bebeğe geçiyormuş… Bence kesinlikle  doğru !!!

Doğum mu? Sezeryan oldu 🙂  Ayrıntılar burada … Mirhiba cınım 🙂

Bir Cevap Yazın

